Ανοιχτή εικόνα από το μέλλον των Βαυαρών
Δεν έχει περάσει πολύ καιρός από τότε που η BMW παρουσίασε την καινούρια σειρά μελλοντικών μοντέλων i, σε μια προσπάθεια να δείξει ότι πραγματοποιεί τεράστια βήματα στην ανάπτυξη εφαρμογών βιώσιμων μετακινήσεων και τεχνολογιών που εξασφαλίζουν μηδενικές ή απλά ελάχιστες εκπομπές ρύπων για τα οχήματά της. Στα πλαίσια αυτά η βαυαρική φίρμα επένδυσε σε δύο νέα μοντέλα, το μικρό ηλεκτρικό i3 και το πιο σπορτίφ υβριδικό plug-in i8.
Το ενδιαφέρον μας εντοπίζεται και πάλι στο i8 και συγκεκριμένα αυτή τη φορά στην κάμπριο έκδοσή του μέσω της ηλεκτρονικά επεξεργασμένης κατασκοπευτικής φωτογραφίας.
Σε κάθε περίπτωση, η φιλοσοφία που το περιβάλλει δεν αλλάζει σε σχέση με το κουπέ i8 που γνωρίζουμε ήδη. Από τεχνολογικής άποψης, το ανοιχτό i8 δεν θα έχει διαφορές σε σχέση με το κουπέ. Αυτό διαθέτει υβριδικό κινητήριο σύστημα με ένα ισχυρό 3κύλινδρο θερμικό μοτέρ 220 ίππων και ροπής 300 Nm στο πίσω άκρο, αλλά και ένα ηλεκτρικό κινητήρα στον εμπρός άξονα. Ο συνδυασμός των δύο αυτών πηγών έργου επιτρέπει στο i8 να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 5 δευτερόλεπτα, με μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 3,0 λίτρων/100 χλμ.
Μάλιστα, το πρωτότυπο της BMW μπορεί να κινηθεί για 35 χιλιόμετρα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του. Επίσης, το γεγονός ότι τα δύο μοτέρ βρίσκονται το ένα στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου και το άλλο στο πίσω, επιτρέπει κατανομή βάρους που για ακόμα μια φορά σε αυτοκίνητο της φίρμας μοιράζεται σε ποσοστό 50:50 μεταξύ των δύο αξόνων.
Σε κάθε περίπτωση, θα χρειαστεί να περιμένουμε τουλάχιστον 3 χρόνια ακόμα μέχρι να δούμε κάποια έκδοση παραγωγής του i8 Cabrio.
Το ενδιαφέρον μας εντοπίζεται και πάλι στο i8 και συγκεκριμένα αυτή τη φορά στην κάμπριο έκδοσή του μέσω της ηλεκτρονικά επεξεργασμένης κατασκοπευτικής φωτογραφίας.
Σε κάθε περίπτωση, η φιλοσοφία που το περιβάλλει δεν αλλάζει σε σχέση με το κουπέ i8 που γνωρίζουμε ήδη. Από τεχνολογικής άποψης, το ανοιχτό i8 δεν θα έχει διαφορές σε σχέση με το κουπέ. Αυτό διαθέτει υβριδικό κινητήριο σύστημα με ένα ισχυρό 3κύλινδρο θερμικό μοτέρ 220 ίππων και ροπής 300 Nm στο πίσω άκρο, αλλά και ένα ηλεκτρικό κινητήρα στον εμπρός άξονα. Ο συνδυασμός των δύο αυτών πηγών έργου επιτρέπει στο i8 να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 5 δευτερόλεπτα, με μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 3,0 λίτρων/100 χλμ.
Μάλιστα, το πρωτότυπο της BMW μπορεί να κινηθεί για 35 χιλιόμετρα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του. Επίσης, το γεγονός ότι τα δύο μοτέρ βρίσκονται το ένα στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου και το άλλο στο πίσω, επιτρέπει κατανομή βάρους που για ακόμα μια φορά σε αυτοκίνητο της φίρμας μοιράζεται σε ποσοστό 50:50 μεταξύ των δύο αξόνων.
Σε κάθε περίπτωση, θα χρειαστεί να περιμένουμε τουλάχιστον 3 χρόνια ακόμα μέχρι να δούμε κάποια έκδοση παραγωγής του i8 Cabrio.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου