Η εκτίμηση ανήκει στον καθηγητή του Πανεπιστημίου της Καρλσρούης Sigmar Wittig, ο οποίος συμμετείχε στο συνέδριο που διοργάνωσε η Πολυτεχνική Σχολή του ΑΠΘ με θέμα «Ενέργεια και περιβάλλον: Προκλήσεις για την επόμενη εικοσαετία».
Όπως διευκρίνισε, από το 2020, για τα ήδη υπάρχοντα καύσιμα, θα χρησιμοποιηθούν καινούργιοι κινητήρες σε διαφορετικού σχεδιασμού αεροπλάνα, επιτυγχάνοντας μεγάλη εξοικονόμηση ενέργειας. «Επιπλέον, μελετάται η παραγωγή βιολογικών καυσίμων, όπως το υδρογόνο», διευκρίνισε ο καθηγητής.
Για τον αστικό σχεδιασμό μίλησε, από την πλευρά του, στο συνέδριο ο καθηγητής του Πανεπιστημίου του Aveiro, Carlos Borrego, σημειώνοντας ότι «στις πόλεις πρέπει να δοθεί έμφαση στον προσανατολισμό των κτιρίων ώστε να υπάρξει εξοικονόμηση ενέργειας».
«Οι πόλεις πρέπει να είναι και πιο «συμπαγείς», πιο μαζεμένες δηλαδή, με την παράλληλη συνύπαρξη γραφείων και κατοικιών προκειμένου να μην χρειάζονται οι κάτοικοι να διανύουν μεγάλες αποστάσεις», είπε χαρακτηριστικά.
Σε λίγα χρόνια αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους τα πρώτα «πράσινα αεροπλάνα» που θα εκπέμπουν ρύπους μειωμένους κατά 50%, χρησιμοποιώντας νέα καύσιμα και ειδικούς κινητήρες.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου